onsdag 7 oktober 2009

Bröllop!

Jag vet två bröllop jag vill gå på. Jag vill att de gifter sig snart. Men tyvärr får jag nog vänta. Det ena tar nog minst ett år till innan o det andra tar säkert längre tid än så.

Men vi har stora förhoppningar för vi kommer få vara väldigt delaktiga i det första så de kommer bli jättekul när det väl gäller =)

På helgens bröllop va de nog motsatsen till vårt. På vårat var många redan gifta även de i vår ålder. Men på detta va de nog bara vi som va gifta av vännerna till brudparet.

Hade jag vart i planering av bröllop nu så hade Kärleken är med Jill Jonsson varit en låt som absolut skulle varit med. Den går in i mitt stackars hjärta o stannar där.

4 kommentarer:

Misan sa...

Man blir ju nyfiken på vilka du tycker ska gifta sig... Oss kommer ni nog få vänta på iallafall =)

Bubbela sa...

Attans då =) jag vill ju gå på ert bröllop

Anonym sa...

Spännande, vilka kan det vara? ;-P

Bubbela sa...

Å nkyu jag räknade inte med er. men såklart vore det fantastiskt roligt att få vara med på ert bröllop med. men annars får mitt hopp stå till en småländsk vän. de va bjudna på lördag men kan tyvärr inte komma.